سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳ |۱۶ محرم ۱۴۴۶ | Jul 23, 2024
حجت الاسلام  معبودی قزوین

حوزه/ امروز کشورهایی نظیر فرانسه که از آن‌ها به عنوان امن‌ترین کشور‌ها یاد می‌شد، دچار نا‌امنی شده ‌اند، اما جمهوری اسلامی ایران با بهره گیری از تفکر بسیجی یکی از امن‌ترین کشورهای جهان محسوب می‌شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت‌الاسلام علی معبودی، امروز در دیدار اعضای شورای بسیج با حجت الاسلام والمسلمین عابدینی، نماینده ولی فقیه در استان قزوین، با بیان اینکه بسیج معجزه‌ای الهی است، اظهار کرد: شکل گیری نیروی با عظمت بسیج تدبیری حکیمانه از سوی امام (ره) بود.

وی با تأکید بر اینکه نیروهای بسیجی همواره پشتیبان نظام و رهبری هستند، افزود: بسیج معجزه انقلاب است که حقانیت انقلاب و مواضع جمهوری اسلامی ایران را ثابت کرده و هرگز از مسیر رهبری عدول نمی‌کند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب‌الامر(عج) با بیان اینکه امنیت کنونی کشور مرهون تفکر بسیجی است، گفت: امروز کشورهایی نظیر فرانسه که از آن‌ها به عنوان امن‌ترین کشور‌ها یاد می‌شد، دچار نا‌امنی شده ‌اند، اما جمهوری اسلامی ایران با بهره گیری از تفکر بسیجی یکی از امن‌ترین کشورهای جهان محسوب می‌شود. لذا اگر فرهنگ بسیجی در همه مجموعه‌ها جاری شود، کشور هیچ آسیبی نخواهد دید

در ادامه این دیدار، سردار محمدرضا شاهرخی، فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین اظهار داشت: شجره طیبه بسیج متشکل از آحاد مردمی است که از روی بصیرت و آگاهی وارد این نهاد شده‌اند.

وی با بیان اینکه بسیج در تمام عرصه‌ها نقش سازنده‌ای داشته است، گفت: بسیج در تمام عرصه‌ها به ویژه عرصه سازندگی و جنگ نرم نقش مؤثری داشته و اگر این فرهنگ در تمام مجموعه‌ها جاری شود، هیچ آسیبی نخواهیم دید.

وی در پایان  تصریح کرد: حضور مردم با تفکر بسیجی توانست انقلاب و نظام را پرتوان و بالنده کند و پیام امام (ره) را برای صدور انقلاب محقق سازد و این مهم ثمره حضور داوطلبانه مردم است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha